29 marca 2008

opening 08

OPENING 08

Tytuł: Remember
Wykonawca: Flow

Kaki no nai sonzai o koko ni iru to
Arata na tabi ga ima hajimaru
Kawariyuku kisetsu no nka o
Ikiru futatabi ni bokura
Kieta tsuyosa o te ni ireta kedo
Mawatteku jikan no naka ni
Okizari ni shita omoi o
Wasureta koto sura wasureteita
Kuzurekaketa toki kodoku hoshi de
Deaeta boku ga hitori janai
Sora kazasu kanjou kono omoi o
Namida de mune ni kaeteiku
Yami ni uchiawasu koro o kitto eru yo
Onaji itami no hate no moto de

~~*~~

Czas się dla mnie zatrzymał
ale zaczęła się nowa historia!
Dostałem nowe życie, czsy się zmieniają
Odzyskuję siłę, którą zgubiłem,
jesteśmy porzuconymi myślami w tym zawrotnym świecie...
i skończyliśmy zapominać o wszystkim
Jeśli się poznam, wtedy wszystko osobno upadnie
Nie chcę być sam
Więc wziąłem swoją miłość i uczucia, niebiańska twarz,
i pogrzebałem swoje łzy w moim sercu
Spotkamy się kiedyś znowu w ciemnościach
Głęboko w głębi naszego bólu

Brak komentarzy: